Skip to main content

Look "Turkusowa Rozkosz" ~Ag

Cześć!

Z tej strony Aga. Dzisiaj zajmiemy się moim look'iem którego stworzyłam dość dawno. Ostatecznie prezentuję się tak..



Ach, te błędy! Ten puder wcale tak nie wygląda. No trudno, MSP'owskie życie. Look jest połączeniem turkusu i bieli. Kokardka ładnie współgra z włosami, jedyne co mnie denerwuje to błyszczący dół sukienki. Look w tym stanie jest dla VIP, tylko przez buty. Można je zamienić na swój dowolny typ obuwia. Ten look też zgłosiłam na konkurs Mileniczki w którym można wygrać VIP elite na tydzień. Wtedy jeszcze nie byłam redaktorką.

                                                          SKŁAD



Bez pudru look prezentuję się ładnie, lecz ja go dodałam żeby wyszło bardziej naturalnie. Look z piegami kosztuje 2450 sc a bez 2000 sc. Nie jest aż taki drogi, ale też nie należy do najtańszych.


                                                                                       PALETA


                                                                 

                                                                               SESJA







Look ma niestety błąd, zaznaczony kółkiem. Jest na szczęście tylko w jednej animacji. Co jest plusem. A teraz odchodząc od tematu posta. Chyba większość osób nie wzięła mnie na poważnie. Jeśli już napisałeś pod postem, że zobaczyłeś to zobacz. Nie mówię, że wszyscy grają ze mną w kulki. Lecz ja wiem, kto zobaczył a kto nie. I będę losować tylko z tych osób. Nie wiem, czy mój pomysł z bonusem wypali, bo sama prawdopodobnie nie dam rady uzbierać takiej ilości sc w te 4 dni. Zaraz po opublikowaniu tego posta wypisze wszystkie osoby z komentarzy. Nie jestem wredna. Po prostu nie znoszę kłamstwa. A jeśli chodzi o redaktorów. Grzesiek, ja też startuje! Tylko na razie nie mam kontaktu a Aiszą. Wszystko w swoim czasie. Najpierw rozstrzygnę konkurs na konto, potem zajmę się już w 100 % konkursem na redaktora i przegadam to jeszcze z Aiszą.

Do następnej notki :3



Jeśli macie do mnie pytania zapraszam na ask'a: ask.fm/AgrestowaAg bo na msp rzadko wchodzę.

Comments

  1. Ja nie widziałam jeszcze sek'ów ale chciałam wczoraj zobaczyć to babciny komp się buntował ;-; . Postaram się dziś zobaczy ć a jak mi sinie uda to jutro bo na prawdę mi zależy na udziale w konku C; . ( mój nick to Mów mi szalona ) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na takie wytłumaczenie przystanę :)

      Delete
    2. A jakie filmy trzeba zobaczyć ? Napiszesz nazwy bo nwm ile mam zobaczyć i jakie :c .

      Delete
  2. Ja już obejrzalam seki :)) ~Natka1282

    ReplyDelete
  3. Musisz się wpieprzać na każdy blog ? Chciałam poczytać coś fajnego o msp i wszędzie ty ! Niedawno zepsułaś nawet mojego ulubionego bloga. Patricia45 nie powinna cię dodawać. Nie umiesz pisać, gdy czytam to wszystko to nudzę się bardziej niż gdybym siedziała w miejscu z zamkniętymi oczami. Zostań se gdzie chcesz, zanudzaj ludzi, ale od patrici się odczep bo to najlepszy blog o msp i nie chcę cię tam widzieć.

    ReplyDelete
  4. Anonimowy cicho. BARDZO ŁADNIE PISZE.

    ReplyDelete
  5. TU Nutka Mi. Pieknie piszesz
    .

    ReplyDelete
  6. Wszystko ok tylko że kolory są inne ,a jeśli byłyby takie same kolory wszystko by było super <3333

    ReplyDelete
  7. A i jeszcze coś na 2 zd. stopa jest niewidzialna xDD

    ReplyDelete

Post a Comment

Dziękujemy za każdy komentarz

Popular posts from this blog

Jak napisać dobry post?

Dla większość internautów niniejszy post może być nie ciekawy, a wręcz nudny! Myślę jednak, że przed założeniem własnego bloga lub strony każdy powinien przeczytać tego typu poradnik. Zaczynamy... 1. Wybór tematu + pomysł Hej! Najważniejszą rzeczą - wręcz świętością na blogach są posty. Jeśli myślisz, że ładny wygląd i super gadżety załatwią wszystko to grubo się mylisz. Pisząc bloga, cały czas powinieneś szukać nowych, coraz ciekawszych pomysłów i inspiracji. Twoje życie jest tak szalone i zakręcone, że często dobre pomysły przychodzą nagle i po chwili o nich zapominasz? Koniecznie załóż sobie kalendarz lub notatnik, a na pewno pomoże ci to w zorganizowaniu samego siebie :) Pisz o tym, co cię interesuje. Nie przymuszaj się na siłę do czegoś co nie sprawia ci przyjemności, tylko po to, aby się popisać. Najprościej - pisz bloga z sercem. Nie kopiuj pomysłów od innych. Nie powtarzaj 10 razy tego samego, co można przecież znaleźć na innych blogach. Bądź oryginalny, bądź kreatywny!

Jak nie dać się oszukać ?

Hej Jak wiecie na msp jest teraz wiele oszustów I osób którym zależy wyłącznie na lvl tak mi zależy że są w stanie ukraść konkto ;c Jedną z tych osób jest np. ciacho$45 Co on takiego robi? Proponuje VIP i prosi o hasło a wy mu dajecie Jeżeli ktoś proponuje wam VIP odmówcie lub po prostu poproście o numer telefonu tej osoby wpiszcie go tam gdzie sie kupuje VIP a jeżeli ta osoba jest szczera do wyśle sms o treść PAY A teraz co w przypadku gdy ktoś ukradnie wam konto Hmm słuchajcie ostatnio miałam taki przypadek że jakiejś osobie udało się zresetować e-mail na moim koncie nie wiem jak to zrobiła itp ale jest chyba taka możliwość Jeżeli ktoś ukradnie wam konto i znacie e-mail nie ma problemu : ) Kilkacie na zapomniałem hasła i wysyłają je wam na wasz e-mail Jeżeli nie pamiętacie e-maila lub ktoś go jakimś sposobem zmienił ;c Musicie napisać do moderatorów :( Pamietajcie o tym żeby pisać do nich troszkę oficjalnie  e-mail który tam podajecie musicie pamiętać do niego h

MovieStarPlanet ApS & Boonie Rescue

MovieStarPlanet ApS - inna wersja popularnej gry online -  moviestarplanet  dostępna dla urządzeń przenośnych z systemem Android, a także na iPhone i iPad. https://play.google.com/store/apps/details?id=air.MSPMobile&hl=pl https://itunes.apple.com/pl/app/moviestarplanet/id520097315?mt=8 Opis gry: Stwórz swoją własną movie star! Zaloguj się do fantastycznego świata MovieStarPlanet - miejsca numer jeden dla najfajniejszych, najbardziej kreatywnych i modnych gwiazd! bONUS! dbaj również o swojego słodkiego ZWIERZAKA oraz BOONIE! kręć codziennie ekskluzywnym kołem fortuny poznawaj nowych przyjaciół w fajnych chatroomach  czatuj ze wszystkimi przyjaciółmi movie stars stwórz piękne looki oglądaj swoje filmy youtube i playlisty znajdź co tydzień super ubrania w sklepie! graj w grę "On Location!" "On Location!" to szybka i zabawna gra, gdzie dopasowujesz ubrania. Wybierasz ubrania przez przesuwanie ekranem, a kiedy uda ci się połączyć ubrania, dost