Witamy na blogu moviestarplanet.blogspot.com!

Koniecznie zapoznaj się z naszymi cennymi instrukcjami i poradami.

Księga gości!

Zostaw nam po sobie cenną pamiątkę - autograf w postaci wpisu do księgi gości...

wtorek, 15 kwietnia 2014

2 zmieniacze tekstu - Gotowe

Cześć!
Dzisiaj wam napiszę 2 zmieniacze tekstu.
1. Najlepsza strona na zmienienie tekstu to http://www.klasa.dodatki.net/tekstowy,1a.php


2. Tutaj jest wybór tekstu do nr. 1 http://naszalolklasa.bloog.pl/id,6541817,title,zmieniacz-tekstu-,index.html?smoybbtticaid=61256c





piątek, 11 kwietnia 2014

Dobieranie kolorów

Witam :3
Chciałabym pokazać, jak ładnie i profesjonalnie dobierać kolory naszych strojów na MSP.

Najpierw powinniśmy wybrać sobie najlepiej dwa, trzy kolory. (Gdy będzie ich więcej może to gorzej wyglądać :c)
Najlepiej, żeby wybrać pierwszą bluzkę.
Ja wybrałam kolor niebieski i różowy.
Dalej, wybieramy dół.
Skoro u góry mieliśmy więcej koloru niebieskiego, to teraz na dole powinno być więcej różowego.
Tak samo buty. Jeśli są jednokolorowe, to raczej powinniśmy wybrać ten kolor, którego było więcej na bluzce i mniej na dole.

Włosy z reguły powinny być w naturalnym kolorze. Jeśli są jakieś pasemka, przebarwienia itd. To wybieramy ten kolor, który ładniej wygląda :)
Dodatki : Wybieramy kolory jakie chcemy :)
Tutaj jeszcze dodam paletę kolorów, jeśli nie macie pomysłów to zerknijcie na nią :)


Mam nadzieję,że pomogłam ;3



wtorek, 8 kwietnia 2014

` Gwiazdy parkietu

Cześć! ;) Jestem lovendi, mam 14 lvl i na razie będę tu pisać przez 2 miesiące o nowinkach modowych. Jak już pewnie słyszeliście na MSP pojawił się nowy konkurs pt. ,, MSP party ". W tym poście pokaże wam jak stać się gwiazdą parkietu :D . Pokaże teraz wersje dla nie VIP:
Przepraszam za zdjęcie, u niektórych może być nieco rozmazane.
Połączyłam kolory, których większość osób nie wybiera.
Pierwszy raz połączyłam je ze sobą i muszę przyznać, wygląda to nieźle ;)
Dodatki z tego konkursu nie za bardzo mi się spodobały, więc wzięłam
dodatki z konkursu ,, I love Paris ".
Koszt wynosi 2.425 sc. Drogo? Być może, lecz efekt jest cudowny :*

Myślę, że wiecie jakie kolory do czego ;)
Teraz ubranko dla VIP:

Na początku nie wiedziałam
jakie kolory wybrać, by nie były monotonne. Patrzyłam na przypadkowe kolory i 
mój wzrok przykuł ten odcień czerwonego :) Butów szukałam jakieś 12 minut. Chciałam
żeby pasowały do wszystkiego. Włosów nie chciałam powtarzać więc wzięłam te za diamonds.
Look można powiedzieć, że jest dla osób które lubią być i eleganckie i też takie jak zwykłe dziewczyny. Myślę, że ten strój nie jest drogi w porównaniu do tego dla nie VIP.
Koszt to 1.250 sc i 4 diamonds .

Teraz ubranie dla chłopców nie VIP:


Nie znam się na strojach dla chłopaków, mówię szczerze.
Starałam się, mam nadzieje, że wszyscy chłopcy którzy czytają ten blog uszanują to :)
Strój jest zwariowany i można powiedzieć, że to typ EMO. 
Spodnie idealnie pasują do butów i bluzki.
We włosach poprostu się zakochałam <3
Dodałam też czapkę, która dopełnia cały strój.
Look nie drogi, tylko 2200 sc. 
Myśle, że warto poświęcić trochę czasu i pozbierać sc (o ile ktoś nie ma) i kupić ten strój.                 

                                     Mam nadzieje, że tu już wszystko jasne ;)
                                             Teraz ubranie dla VIP:

Tutaj poszło mi o wiele lepiej. Nie chciałam dać wielu rzeczy, ponieważ myślę, że za dużo             wszystkiego. Koszulka w kratkę i tatuaże- cudowne! Do tego spodnie sportowe i buty.
Włosy wyglądają jak byśmy nałożyli na nie żel, prawda? Jeśli myślicie, że look jest... pozbawiony
dodatków, oczywiście możecie je dodać ;)
                                                  Koszt to 1.300 i 2 diamonds.
                         Look jest tani i prześlinczny. Zapraszam do kupowania ;D
                                                       
Myślę, że post spodobał się dziewczynom jak zarówno i chłopcom.
Ps. Napiszcie komki i powiedzcie mi czy podobają wam się te looki ;)
POZDRAWIAM WAS SERDECZNIE! :*
LOVENDI
niedziela, 6 kwietnia 2014

Zmiany na msp + Moviestarplanet HD

Czeeść c: Jestem nową redaktorką na tym blogu. Napisze dla was pierwszego posta o... zmianach na MSP.

Otóż w grze pojawiły się nowe opcje w sklepie. Teraz możemy :
- robić zakupy z przyjaciółmi :
- dodać tylko 1 rzecz z kosza na listę życzeń, a nie od razu wszystkie + można kupić tyle rzeczy, ile się chce, a nie od razu wszystkie :

- można filtrować ubrania z konkursów :

- dodali nową kategorię, czyli Sukienki :

- możemy filtrować rodzaje Sukienek, Bluzek, Spodni, Butów, Akcesorii, Włosów :
Nowy sklep mnie bardzo zaskoczył. Niestety, ze zmianami przychodzą również najróżniejsze bugi :


Mam dla was jeszcze jedną cenną informację!
Do sklepów na iPada i iPhona (to się chyba iTunes nazywa) doszła nowa, bardzo oczekiwana aplikacja : MovieStarPlanet HD.

Screeny pobrałam stąd <<< klik. 
Jak już mówiłam, owa aplikacja jest tylko na urządzenia takie jak iPhone, które (jak mówił mój pan od Informatyki) współpracują z systemem Apple. Jak dla mnie ten system jest do bani, kompletne dno (wiem, bo w sali od Informatyki w szkole mamy tylko komputery Mac, naprawdę nie polecam). Większość aplikacji z MSP jest tylko na iTunes, no cóż. Miejmy nadzieję, że moderatorzy zrobią ją również na Androida. Na koniec filmik wprowadzający do MSP HD (po angielsku) :
Naprawdę lubię ten filmik oglądać, patrzyłam na niego chyba z 10 razy :D Ta dziewczynka ma naprawdę bardzo fajny, angieslki akcent xD
Dobra, to już by było na koniec.
Pozdrawiam!
~ Zue

PS. Ten post może pojawić się również tutaj (klik), ponieważ to mój prawdziwy blog, więc nie bójcie się, ani movestarplanet.blogspot.com nie skopiowało od zwariowaneee-msp.blogspot.com i na odwrót :D
Papa!
piątek, 4 kwietnia 2014

10 animacji, które warto mieć

HEJ !!!

Oto scalone przeze mnie zrzuty ekranu poszczególnych animacji, które są moim zdaniem przydatne w wielu sytuacjach, np. w filmach, do statusu, w pokojach, czatach i innych miejscach. Jeżeli nie mamy mało animacji lub nie mamy ich wcale - inne moviestars rzadko kiedy biorą nas do swoich filmów.

1. Beating Heart- Przydatna animacja do okazania miłości w statusie
2. Fake Moustache- Animacja również do "Co teraz robisz" oraz do szpanowania.
3. Scared- Dobra do filmów, gdy ktoś jest zmartwiony lub jak sama nazwa mówi przestraszony,
4. Posing for Paris- animacja, nie wiem czemu ładnie wygląda jak mamy ubraną sukienkę, idealna do
statusu oraz do chatu
5. Poiting- do filmów oraz wtedy gdy chcemy kogoś pokazać xd
6. Holding Hands- animka dla zakochanych <3 Wygląda dobrze gdy dwie moviestars wykonują ją w
dwóch kierunkach
7. Lying in the Grass- nasza moviestar leży na trawie i przygląda się, niestety dla VIP, ale fajna, dobra do filmów
8. Deluxe Model Pose - animacja do statusu, do filmu , do chatu, tzw. "Zapchaj dziura" żeby nie było pusto :P
9. Cry Baby- dobra gdy moviestarma powód do płaczu,
10.  Blow kiss- dobra do statusu, oraz filmów

Pozdawiam,

Nowa redaktorka A l l a d y n a
czwartek, 3 kwietnia 2014

Redaktorzy !!

Witajcie moi kochani :**
Po dłuższej nie obecności wracam na bloga :))

Wiem, że obecnie na blogu jest bardzo dużo redaktorów ^^ , dlatego przygotowałam dla was  nowy blog !!
Jest to blog jedynie dla próbnych redaktorów i redaktorów tego bloga :) zawiera cenne porady, ogłoszenia, informacje.

Informuje, że każdy autor bloga dostał zaproszenie do czytania tego bloga, ponieważ jest to bloga "tajny".
Musicie je potwierdzić tak samo jak bycie autorem tu na blogu :-)

Dość gadania oto link : http://redaktorzy-msp.blogspot.com

Zapraszam :* i dziękuje tym co już napisali jakiś drobny post :]

mileniczka :**

Witam serdecznie. Wszystkie osoby, które podały swój email w komentarzu do tego postu: http://moviestarplanet.blogspot.com/2014/02/poszukujemy-autorow.html zostały przyjęte do prowadzenia bloga. Zaproszenia do blogowania zostały wysłane na emaile tych osób.

Okres próbny na blogu trwa ok. 2 miesiące! 
Każda osoba, która przyjmie zaproszenie, ma za zadanie wykonać przez okres około 2 miesięcy chociaż jeden post!

Proszę nie wykonywać nachalnie nowinek modowych.
Mile widziane posty instrukcje, np. o grafice komputerowej, moviestarplanet, itd.
Zachęcam również do przeprowadzania ciekawych wywiadów (wzór)
Im ciekawszy, bardziej precyzyjny i dokładny posty tym lepiej.

Proszę redaktorów o nie pisanie notek powitalnych!
Proszę również o nie publikowanie postów przed moją korektą (sprawdzenie błędów).
Z góry dziękuję i życzę powodzenia!

Niech wygrają najlepsi :D

!!!Aisza!!!
sobota, 15 marca 2014

Wywiad z Super Ciacho ...xD

Nick - Super Ciacho ...xD
Imię - Olaf
Wiek - 14 lat
Data założenia konta - 21 czerwca ,2011
Zainteresowania -Pływanie,strzelania z łuku,gra na fortepianie,tenis
Data przeprowadzonego wywiadu - 8 marca ,2014


  •  Jak dowiedziałeś się o MovieStarPlanet?

Odp: Nie dowiedziałem się, konto Super Ciacho ...xD założyła moja siostra i mi je dała.

  • Czy kiedykolwiek myślałeś,że staniesz się popularną osobą w tym wirtualnym świecie?

Odp: Gdybyś mi to powiedziała na początku gry, nie uwierzył bym. Chciałbym podziękować wszystkim moim znajomym za to, zwłaszcza  mojej dziewczynie, bo gdyby nie ona, nic by mnie tu nie trzymało.

  • Co sądzisz o 10sek?

Odp: Są przydatne, czasami też je robię, ale np. jak mam boostera, albo jak mam dość, moje filmy mają mało wyświetleń a strasznie się starałem, ale później je usuwam. I nie przyjmuję do znaj osób które mają same 10 sek. Bo staram się robić filmy, oryginalne ale uważam że
to nie sprawiedliwe gdy ktoś osiągnął 50 lvl dzięki 10 sek, a gra np pół roku, a inny robi filmy i 50 lvl ma po 3 latach gry.

  • Skąd czerpiesz pomysły na te wspaniałe filmy?

Odp: Hym, mam tak że wymyślę super tytuł to tematyka sama wpada mi do głowy, a czasami wybrać tytuł pomagają mi moi najbliżsi :3
  •  To jakiego typu najbardziej lubisz robić filmy?

Odp: Staram się dostosowywać do moich znajomych, komedii raczej robić nie umiem, raczej dramatyczne z domieszką miłości.

  •  Pamiętasz tytuł twoje pierwszego filmu? 

Odp: Niestety nie, ale wydaje mi się że były to żarty o Tusku :D.

  •  Pamiętasz stary wygląd MovieStarPlanet?

Odp: Oczywiście, mam gdzieś parę screenów, ale musiałbym przegrzebać całego kompa.

  •  To powiedz wolisz ten wygląd ,czy chciałbyś aby był ten stary,i dlaczego?

Odp: Gdybym miał wybierać to chyba wolę nowy. Jest wiele nowych możliwości!
  • Co chciałbyś osiągnąć na MoviesStarPlanet?
Odp: Osiągnąć? Hym, napewno chciałbym dobić do końca lvl, ale nie sekami, tylko filmami którzy inni by cenili. Przede wszystkim chciałbym mieć dużo wspaniałych przyjaciół, dziewczynę z którą mogę zawsze o wszystkim pogadać, i może chciałbym robić lepsze filmy :D
  • Najczęściej u Ciebie w filmach umiera główny bohater,zamierzasz to od początku czy jakoś potem Ci to wpada do głowy?
Odp: Czasami to planuję, zależy tak rozgrywa się akcja.. A czasami robię filmy na spontanie i po prostu tak wychodzi że myślę sobie ''O będzie fajne zakończenie jak ona zrobi to, a on umrze...'' nie wiem od czego to zależy różnie bywa XD
  • Myślisz,że wbijesz kiedyś 100 level,czy wcześniej odejdziesz?
Odp: Wątpię żeby mi się to udało.
Robię zbyt słabe filmy, nikt ich prawie nie ogląda marne szanse na to, ale dziękuję osobom które zawsze go obejrzą ♥
  • Jak wiemy dużo zawdzięczasz swojej dziewczynie (Love Boys ;**),czy zdradzisz nam co najbardziej?
Odp: Wszystko. Poznaliśmy się gdy miałem chyba 6 lvl, a ona 3, długo byliśmy przyjaciółmi i nagle BUM stało się, pisaliśmy cały czas, wiemy o sobie wszystko nawet te najgorsze i najintymniejsze rzeczy, ona mnie zawsze zrozumie i poprze, nawet gdy nie mam racji. Gdyby nie ona na MSP nic by mnie już nie trzymało.
  • I ostatnie pytanie. Zamierzasz w ostatnim czasie zrobić coś szalonego w prawdziwym życiu i na MSP? 
Odp: Na msp? Hym, może jakiś nieodpowiedni film? A w życiu, planuję poprawić oceny to takie ekstremalne ,haha :D
  • Dziękuję Ci za wywiad i do zobaczenia ;)!
     
    Odp: Spoko ;) 

Jak zarejestrować się na xat.com?

Rejestracja
1. Będą na czacie, naciskamy na naszą nazwę. Następnie klikamy "Register" lub od razu przechodzimy na: http://xat.com/web_gear/chat/register.php?UserId=1463306818&k2=205238685&mode=1

2. Uzupełniamy dane osobowe (obrazek niżej). Koniecznie wykonujemy weryfikację obrazkową. Zaznaczamy, że mamy 14 lat i rejestrujemy.
  • PLEASE DO NOT USE THE SAME PASSWORD AS YOUR EMAIL!
 Prosimy nie używać takiego samego hasła jak do twojej poczty email!
  • THIS MUST BE A VALID E-MAIL ADDRESS TO ACTIVATE YOUR REGISRATION.
Email musi być dostępny/aktywny, aby aktywować rejestrację.
  • Registering a xat ID prevents other people from impersonating you as you will be the only person on xat who has the registered name you have chosen. Some groups require users to be registered before they make them member, moderator or owner. You need to have a xat ID to be able to become a subscriber, get xat married or own xats and powers.
Rejestrowanie xat ID uniemożliwi innym osobom podszywanie się pod Ciebie. Będziesz jedyną osobą, posiadającą wybraną przez siebie nazwę. Niektóre grupy wymagają użytkowników  zarejestrowanych. Musisz mieć xat ID, aby móc stać się subskrybentem, dostać własne XATS i uprawnienia.

Komunikat po wypełnieniu pierwszego formularza:
Tłumaczenie: Dziękujemy, twoja rejestracja jest przetwarzana. Potwierdzenie email zostało wysłane. Teraz musisz kliknąć link w wysłanej przez nas wiadomości i aktywować swoje konto. 
WAŻNE: Jeśli nie otrzymałeś wiadomości, przejdź do skrzynki spam. (Email powinien przyjść do 30 minut)

Logowanie
Podajemy nazwę użytkownika i hasło.
Tłumaczenie: Proszę upewnić się, że twoja przeglądarka jest na xat.com
WAŻNE: xat Nigdy nie pytamy o twoje hasło i e-mail. Używaj tylko hasła e-mail, aby zalogować się do poczty e-mail. Proszę przeczytać stronę info Phishing

Dlaczego warto mieć konto na xat.com?
Więcej informacji na: http://util.xat.com/wiki/index.php?title=Users_Guide/pl

Osoba zalogowana w danej chwili na xat.com ma koło swojej nazwy gwiazdkę:
piątek, 14 marca 2014

Jak wstawić grę na bloga? (w poście lub gadżecie)

Cześć! Gry to świetny sposób na zabawę, rozrywkę oraz naukę. Moim zdaniem ta instrukcja z pewnością nie jednemu się przyda, więc zapraszam do lektury!
Strony z darmowymi grami na bloga:
1. Jak wstawić grę na bloga w poście?
(Post wykonałam na przykładzie strony http://dodatki.net/)
1. Najpierw musimy wejść na stronę http://dodatki.net/gry.php

2. Pod każdą grą znajduje się napis "Kod HTML" - naciskamy na niego, a potem kopiujemy zawartość okna, które nam się pojawi.

3. Kiedy jesteśmy już zalogowani na blogger.com, tworzymy "Nowy post". Jednak na pasku ponad postem zaznaczamy "HTML" i wklejamy wcześniej skopiowany kod. Na koniec publikujemy!
Końcowy efekt:



2. Jak wstawić grę jako gadżet?
1. Podobnie jak wcześniej wchodzimy na stronę dodatki.net, wyszukujemy kod odpowiedniej gry i kopiujemy.
2. Następnie otwieramy "Układ" naszego bloga na blogger.com oraz dodajemy gadżet "HTML/JavaScript". Wklejamy kod i zapisujemy.
Końcowy efekt:

Aby uruchomić grę, klikamy przycisk "Zagraj". Nowa karta, która nam się wyświetli będzie wyglądać następująco:

Uwagi:

Pomysłodawczyni niniejszej notki - SHE PIĘKNA
poniedziałek, 10 marca 2014

Typy make-up'u dla osób bez VIP

Cześć. Jestem Mysiaax. Dzisiaj chciałabym wam zaprezentować trzy typy make-up'u dla użytkowników bez doładowania VIP. Wyglądają one naprawdę zniewalająco!

Poszczególne oznaczenia prostokątów:
Naturalnie - czerwony kwadrat
EMO - czarny lub biały kwadrat
Normalny - różowy kwadrat

1. Wchodzimy w "Zakupy" ---> "Klinika piękna"
2. Na początek wybieramy oczy i ich kolor.Ja wybrałam (błękitny, czarny i brązowy)
Wybrane przeze mnie kolory na palecie kolorów: 
  • błękitny

  • czarny

  • brązowy 


3. Pora na makijaż. Przechodzimy do cieni i dostosowujemy ich kolor. Typowe cienie znajdują się na drugiej stronie. W naturalnym make-up'ie nie wybieramy cieni.

Normalny (lekki róż)

EMO

Emo(pierwszy kolor to biały a drugi czarny)

4. Czas na kolejny element twarzy, a mianowicie nos.

5. Usta zaznaczone na poniższym obrazku są moim zdaniemjednymi z najlepszych dla użytkowników bez doładowania VIP jak i zarówno tych z VIP'em. :)

Normalny 

EMO

Naturalny

6. Pora na ostatni etap - skórę/karnację moviestar.
Normalna (znajduje się na trzeciej stronie )

EMO

Naturalna

Efekty końcowe:
Normalny
(Miałam kupioną skórę i musiałam "zmyć" cenę.)
200$ oczy + 100$ cienie + 300$ nos + 300$ usta + 300$ skóra = łącznie 1200$
Myślę, że cena jest trochę wysoka, ale do uzbierania.

EMO
Ten makijaż jest tańszy o 90$ od pierwszego.
100$ oczy + 110$ cienie + 300$ nos + 300$ usta + 300$ skóra= łącznie 1110$
Cena jest bardzo podobna do poprzedniego make-upu. 

Naturalny 

200$ oczy + 300$ nos + 300$ usta + 300$ skóra = łącznie 1100$
Ten make up jest najtańszy ze wszystkich i osobiście najbardziej mi się podoba. Ponadto nic tak nie daje efektu jak kolor czarny. Warto też dodać, że "zmycie" cieni daje taki efekt, że moviestar wygląda bardziej naturalnie. Gdyby spytano mi się, który zestaw najbardziej przypadł mi do gustu - wybrałabym ten trzeci, ale wszystko oczywiście zależy od gustu. 

Polecane blogi

Szukaj

Ładowanie...

Statystyka

Obserwatorzy

Tłumacz

Technologia Blogger.